Geurmarketing

Wij geloven dat geur een specifieke invloed heeft op het gedrag van de klant. Daarom onderzoeken we zo graag hoe we geur op allerlei creatieve manieren kunnen verspreiden.

NIEUWS

Nieuws

25 maart 2023 Emotionele Connectie Voor Gasten Van Hotels

Een emotionele connectie met gasten opbouwen is een essentieel aspect van de gastvrijheidsindustrie, met name in de hotelsector. Het is een manier om een duurzame relatie op te bouwen tussen een hotel en zijn gasten, wat kan leiden tot herhaalbezoeken en positieve mond-tot-mondreclame. In dit

4 februari 2023 Het Proust-effect: Wat is het en hoe laat je het werken voor jou?

Het Proust-effect is genoemd naar Marcel Proust, een Franse schrijver die bekend stond om zijn vermogen om herinneringen op te roepen met behulp van geuren en smaken. Het Proust-effect beschrijft hoe bepaalde geuren en smaken ons in staat stellen om onze herinneringen op te roepen

4 februari 2023 5 Verrassende Manieren om de Zorgbranche te Boosten met Geur

Geur speelt een ondergeschikte rol in de zorgbranche, maar heeft een groot potentieel om zorgprocessen te verbeteren en de kwaliteit van leven voor patiënten te verhogen. In dit artikel bespreken we 5 verrassende manieren waarop geur de zorgbranche kan helpen te groeien en te innoveren. 1.

1 februari 2023 Meer omzet tweedehands kleding

Iscent werkte mee aan een nieuw onderzoek in tweedehands kledingwinkels. Omdat er veel te veel nieuwe kleding wordt gemaakt en het oude te veel wordt weg gegooid hebben we een unieke 'schone was' geurformule gebruikt om te kijken of dit de tweedehands kleding verkoop kan

31 januari 2023 Geurtrends in 2023

Iscent houdt zich bezig met de laatste ontwikkelingen wereldwijd om zo altijd het beste te kunnen bieden aan onze klanten.  Hierbij in een notendop de laatste geur ontwikkelingen op het gebied van ambient geuren en parfum trends voor 2023 en 2024.    In de wereld van geuren is

28 december 2022 Wat een huisgeur kan doen

Een huisgeur in een hotel kan een belangrijke rol spelen in de ervaring van gasten en kan bijdragen aan het creëren van een prettige en aangename sfeer. Een huisgeur is de geur die het hotel uitstraalt en die aanwezig is in alle ruimtes van het

3 april 2020 Geuren met antivirale en anti bacteriële werking

Tegen het verschrikkelijke Corona virus zijn vele desinfectie middelen die het virus onschadelijk maken. Bijvoorbeeld een hoog percentage alcohol of hyperchloride. Stoffen die je gebruikt om oppervlakten te ontsmetten. Denk natuurlijk aan je handen, maar ook deurklinken en andere plekken waar menselijk contact is geweest. In een

20 januari 2020 Geurbeleving in hotels

Juist in hotels waar beleving heel belangrijk is. Een frisse buitengeur, een tropisch luchtje, geuren van Oosterse oudh of misschien zelfs wel een koffie luchtje. Op onze pagina over de geurbeleving vind je meer informatie over de geuren en het trigger effect hiervan. In dit

18 mei 2019 Geurmarketing is de juiste cocktail

Cocktailmakers weten hoe belangrijk het is, de juiste geur. Ze halen hier verschillende trucjes mee uit. Het dun schillen van citrusvruchten en het insmeren van de glazen hiermee. Het stampen van kruiden en andere mooie botanicals om de beste geur ervaring tijdens het drinken te

20 maart 2019 Geurmarketing Biologisch Etherische olie

Steeds meer bedrijven vragen om natuurlijke geuren. Al onze top geuren bevatten al onderdelen van planten en plant extracten. En we produceren ze in Nederland. Nieuw is nu ook onze range aan biologische etherische oliën. Etherische olie is de olie die wordt verkregen uit planten, bomen,