Geurmarketing

Wij geloven dat geur een specifieke invloed heeft op het gedrag van de klant. Daarom onderzoeken we zo graag hoe we geur op allerlei creatieve manieren kunnen verspreiden.

NIEUWS

Nieuws

27 februari 2018 Vakantiehuisjes schoner ervaren met geur

Vandaag verschenen er flink wat opmerkelijke berichten over de onhygiënische staat van vakantiehuisjes. Het blijkt dat deze vakantieverblijven vaak niet goed worden schoongemaakt: gasten vinden er viezigheden die ze liever niet zouden willen aantreffen. Gats. Het woord 'muf' kom dan ook behoorlijk vaak voor in

24 februari 2018 Live geur op evenement

Hoe te gek is het om op een LIVE evenement een geur experience te bieden? We love it. En daarom doen we dat ook al jaren. Say what?! Ja, een geur experience houdt eigenlijk dit in: je vertaalt de boodschap van je evenement naar een unieke geur,

15 februari 2018 Klantbeleving verbeteren, zo doe je dat

Een goed lopende winkel met voldoende omzet, het heeft allemaal te maken met de juiste beleving van de klant. Hoe prikkel je alle zintuigen op de de juiste manier? De meeste retailers kijken met name naar de kosten en baten. Designers en andere zintuigen prikkelende bedrijven benaderen

12 februari 2018 Hotel private label producten

Voor hotels is het niet altijd gemakkelijk om een eigen label te voeren voor verzorgingsproducten. Douchegel, bodylotion, badolie en scrubzouten worden nu door Iscent aangeboden met uw eigen label. Natuurlijk voorzien van de beste, unieke geuren. We beginnen met de eigen unieke geur, dit geeft het

17 oktober 2017 Campspace, de geur na een regenbui

Wij maakten de bijzondere geur die ontstaat na een regenbui in de zomer. De geur van bomen, regen en bloesems. Zo super fris en uniek, het maakt nieuwe herinneringen. De geur bevat onder andere: Geosmin, de geur van aarde / modder. Typisch voor de beleving