Geurmarketing

Wij geloven dat geur een specifieke invloed heeft op het gedrag van de klant. Daarom onderzoeken we zo graag hoe we geur op allerlei creatieve manieren kunnen verspreiden.

NIEUWS

Campspace, de geur na een regenbui

Wij maakten de bijzondere geur die ontstaat na een regenbui in de zomer.

De geur van bomen, regen en bloesems. Zo super fris en uniek, het maakt nieuwe herinneringen. De geur bevat onder andere: Geosmin, de geur van aarde / modder. Typisch voor de beleving van die heerlijke buitengeur die ontstaat na een regenbui in de zomer.In deze geur zit ‘Petrichor’ verwerkt, de geur die ontstaat na een regenbui in de zomer. Die heerlijke en ultiem frisse geur waar mensen zo van houden.

Kamperen kan natuurlijk op de ouderwetse manier met een caravan rijden naar Zuid Frankrijk. Maar bij Campspace is dit zeker niet de bedoeling. Hier komen plekjes naar boven die normaal niet zichtbaar zijn. Het ging hier niet om een parfum, maar om een roomspray zodat de ruimte helemaal zou gaan geuren en je nieuwe herinneringen kon koppelen aan deze uniek ontwikkelde geur. Check bijvoorbeeld hun website of hun facebook pagina.