Geurmarketing

Wij geloven dat geur een specifieke invloed heeft op het gedrag van de klant. Daarom onderzoeken we zo graag hoe we geur op allerlei creatieve manieren kunnen verspreiden.

NIEUWS

De Harmonie

 

Restaurant 23, Rotterdam

 

De Harmonie Restaurant 23 is een uniek concept van een kok die gedreven wordt door intrinsieke nieuwsgierigheid naar het ‘wat’ en ‘waarom’. Zijn culinaire stijl is een uiting van zijn liefde voor natuur, wetenschap, psychologie, filosofie en, uiteraard, goed eten. Cruciaal in zijn verhaal? De beleving van zijn gasten. Sterker nog, die beleving wil hij continu verbeteren.

 

Zo ontstond het idee van zijn eigen geur in het restaurant. Maar dan uitsluitend een geur zou passen bij het natuurlijke karakter – elke suggestie van chemische stoffen was verboden. De geur moest de naam – de Harmonie – eer aan doen. Niet makkelijk, wél gelukt. Vooral door goed te luisteren. Het resultaat was een zachte geur die sindsdien in het restaurant verspreid wordt. Daar maakten we bovendien geurkaarsen van die gasten mee naar huis konden nemen om de herinnering aan het restaurant thuis te kunnen herleven. Check de recensies maar eens…

 


Klant

De Harmonie – Restaurant 23

Project

Een eigen geurinstallatie en heerlijke geurkaarsen om het gevoel mee naar huis te nemen.

Branche

Horeca, Private label

Geursamples ruiken?

Geur samples