Geurmarketing

Wij geloven dat geur een specifieke invloed heeft op het gedrag van de klant. Daarom onderzoeken we zo graag hoe we geur op allerlei creatieve manieren kunnen verspreiden.

NIEUWS

Anti-gourmetgeur spray – 24Kitchen

 

Weg met de nare gourmet geurtjes.

 

24Kitchen kwam voor de feestdagen met een uitdaging. Ze wilden een geur die zou werken tegen de geur die overblijft na een gezellig avondje gourmetten.

Iedereen herkent dit probleem natuurlijk, gourmetten is O, zo gezellig! Samen met de hele familie rustig de tijd nemen om je eigen lekkere combinaties te bakken. Vooral kinderen zijn er dol op, mogen ze lekker zelf bepalen wat er op hun bordje verschijnt.  Veel gehoord is de overlast achteraf, de bakgeur in huis waar je graag zo snel mogelijk van af wilt.
Er zijn hier al vele manieren voor bedacht, maar niets werkt echt.

Onze uitdaging: Ontwikkel een geur die zo krachtig is dat het met een paar sprays de geur van het eet festijn elimineert.

Ingrediënten uit deze geur werken tegen de nare geuren of blenden juist perfect, zodat de geur veranderd in een aangenaam kruidige melange. Met onder andere, kruidnagel, vanille, amandelen en tijm geeft deze geur tevens een mooie overgang naar het dessert.

In de media gevonden o.a. bij:
Eigen huis en tuin
Cosmopolitan
Flaironline

 


Klant

Dior × Pathé bioscopen

Project

De nieuwe geur ruikbaar maken in de Pathé bioscoop tijdens de parfumcommercial van Dior

Category

Horeca, Retail

24kitchen gourmet spray Iscent Geurspray Iscent