Geurmarketing

Wij geloven dat geur een specifieke invloed heeft op het gedrag van de klant. Daarom onderzoeken we zo graag hoe we geur op allerlei creatieve manieren kunnen verspreiden.

NIEUWS

Great your here! – Pulitzer hotel Amsterdam

 

Onderscheidend in stijl.

 

Het Pulitzer hotel Amsterdam is geen doorsnee hotel. Het ontstaan ervan gaat terug naar de Gouden Eeuw. Midden in Amsterdam waar de handel floreerde werden deze unieke gracht panden gebouwd. Later in de 17e en 18e eeuw werden de panden opgeknapt, met behoud van authenticiteit.

Bij binnenkomst aan de gracht zijde zul je niet meteen deze subtiele geur ruiken, maar als je er op let is ze aanwezig.
De geur blend onopvallend in het unieke interieur. Samen met het enthousiaste personeel en de geluiden uit de stad is dat een hotel dat alle zintuigen prikkelt.

Onze uitdaging: Een bijzondere, maar niet opvallende geur in de entree en een meer uitgesproken geur aan de achterzijde bij Janz.

Frisse tonen van citrus en dennen blenden in een mix van zachte luxe musks. Terwijl de achterzijde in apotheker stijl een vibe geeft van donkere houttonen met een vleug leer en tabak.

In de media gevonden o.a. bij:
50 jaar Jubileum Pulitzer Amsterdam
Mooi stuk om te lezen.

 


Klant

Dior × Pathé bioscopen

Project

De nieuwe geur ruikbaar maken in de Pathé bioscoop tijdens de parfumcommercial van Dior

Branche

Horeca

Pulitzer Amsterdam Iscent geur

Geursamples ruiken?

Geur samples