Geurmarketing

Wij geloven dat geur een specifieke invloed heeft op het gedrag van de klant. Daarom onderzoeken we zo graag hoe we geur op allerlei creatieve manieren kunnen verspreiden.

NIEUWS

geuren in de werkomgeving

Geuren in de werkomgeving

Welke geuren in de werkomgeving zijn nu eigenlijk wenselijk?


Om hier een goed antwoord op de kunnen geven is het belangrijk om te weten wat de werking zou moeten zijn.
We zien de geur in de werkomgeving om verschillende vlakken.

  • Hygiëne, dit kan de geur beleving zijn in de toiletten, maar ook de geur die afkomt van de werkwagens.
    Ook hier hebben we een mobiele oplossing voor gevonden.
  • Arbeidsproductiviteit, men werkt prettiger in een omgeving waar geur de stemming een positieve boost geeft.
  • Business ontvangst, in de entree waar gasten worden ontvangen is een juiste geurbeleving cruciaal om een goede indruk achter te laten.

Samengevat hebben we het hier over de categorie: Facility. Deze branche heeft een specifieke aanpak nodig wat betreft geur.
Aantrekkelijke geuren moeten zorgvuldig worden samengesteld. Natuurlijke geuren opsnuiven is waar mensen blij van worden.
De geur van een regenbui of van een zonnige vakantie stemt ons vrolijk, in de gedragswetenschap betekend dit een afwezigheid van stress.
Wanneer men dit ervaart door de juiste geuren, is men minder snel ziek, werkt men efficiënter en wordt de omgeving als veel prettiger ervaren.
Voor schoonmakers in kantoorpanden of bijvoorbeeld op Schiphol is met de juiste manier van geur nog veel winst te behalen.

De juiste geuren en geurmachines voor deze manieren van verspreiden hebben wij in huis.