Geurmarketing

Wij geloven dat geur een specifieke invloed heeft op het gedrag van de klant. Daarom onderzoeken we zo graag hoe we geur op allerlei creatieve manieren kunnen verspreiden.

NIEUWS

Fragrance Wheel Iscent

Geurmarketing en het geurenwiel | Fragrancewheel

In een wereld waarin visuele en auditieve stimuli vaak de boventoon voeren, is er één zintuig dat vaak over het hoofd wordt gezien maar een krachtige impact heeft op onze emoties en herinneringen: ons reukvermogen. Geurmarketing is een opkomend vakgebied dat steeds meer erkenning krijgt

Geurige borrelavonden met Pelanc

Bij Iscent zijn we gepassioneerd over geurmarketing en de impact die geuren kunnen hebben op emotie en sfeer. We creëren op maat gemaakte geuren voor bedrijven en hotels, en bieden een scala aan geurige producten, waaronder geurkaarsen, roomsprays en geurzakjes. Maar wat heeft dit te

koopgedrag geuren

Beïnvloeding koopgedrag door emotie met geurmarketing BNR

Geur heeft vele soorten werkingen die erg herkenbaar zijn voor ons allemaal. Het kan een commerciële reden hebben,koopgedrag, maar ook juist een medische. Dit laatste is nieuw en testen we op dit moment met de universiteit van Wageningen en het Radboud Medisch Centrum. De emotie